Επιστροφή στις Ειδήσεις
Σύλλογος ΟΤΑ Θεσπρωτίας: Έντονες αντιδράσεις για την επικίνδυνη κατάσταση των οχημάτων του Δήμου Ηγουμενίτσας
Τοπικά Νέα
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑπερίπου 4 ώρες πριν

Σύλλογος ΟΤΑ Θεσπρωτίας: Έντονες αντιδράσεις για την επικίνδυνη κατάσταση των οχημάτων του Δήμου Ηγουμενίτσας

Με νέα επίσημη ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Θεσπρωτίας επαναφέρει στο προσκήνιο το κρίσιμο ζήτημα της κατάστασης του δημοτικού στόλου οχημάτων στην Ηγουμενίτσα. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων καταγγέλλουν ότι η δημοτική αρχή επιχειρεί να υποβαθμίσει τα σοβαρά προβλήματα ασφαλείας, μετατοπίζοντας τη συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο, ενώ οι ίδιοι τονίζουν πως δεν έχουν προσωπικές διαφορές με κανέναν, παρά μόνο στόχο την προστασία της ζωής των εργαζομένων και των πολιτών.

Η κρισιμότητα της κατάστασης επιβεβαιώθηκε, σύμφωνα με τον Σύλλογο, από πρόσφατο περιστατικό όπου απορριμματοφόρο παρουσίασε σοβαρή μηχανική βλάβη στο σύστημα πέδησης, με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί επικίνδυνα στο οδόστρωμα. Οι εργαζόμενοι επισημαίνουν διαρκώς την ύπαρξη φθαρμένων ελαστικών και την ελλιπή συντήρηση του εξοπλισμού, υπογραμμίζοντας ότι η αδιαφορία για την τεχνική κατάσταση των οχημάτων ενέχει μεγάλους κινδύνους για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων κατά την εκτέλεση της υπηρεσίας τους.

Ο Σύλλογος ΟΤΑ Θεσπρωτίας θέτει πλέον συγκεκριμένα αιτήματα προς τη Δημοτική Αρχή, ζητώντας την άμεση απόσυρση όλων των οχημάτων που κρίνονται μη ασφαλή, την αντικατάσταση των ελαστικών με πιστοποιημένα νέα και τη διενέργεια γενικού τεχνικού ελέγχου στο σύνολο του στόλου. Καταλήγοντας, οι εργαζόμενοι διαμηνύουν πως η ασφάλεια στους χώρους εργασίας αποτελεί αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα και καλούν τους συναδέλφους τους σε ενότητα για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους.

Πηγή: EpirusGate