Στο επίκεντρο της επικείμενης συνεδρίασης λογοδοσίας του Δήμου βρίσκεται η έντονη κριτική της Λαϊκής Συσπείρωσης αναφορικά με τα διαχρονικά προβλήματα ύδρευσης στην Παραμυθιά. Η παράταξη καταγγέλλει τη στάση της Δημοτικής Αρχής, η οποία απειλεί τους δημότες με διακοπή υδροδότησης εάν δεν συνδεθούν άμεσα με το νέο αποχετευτικό δίκτυο, τονίζοντας πως το νερό αποτελεί κοινωνικό αγαθό και δεν μπορεί να μετατραπεί σε εργαλείο εκβιασμού για τους πολίτες.
Η κατάσταση στο υφιστάμενο δίκτυο ύδρευσης χαρακτηρίζεται ως απαράδεκτη και επικίνδυνη, καθώς οι προσωρινές λύσεις που δόθηκαν πριν από πέντε χρόνια έχουν καταστεί μόνιμες. Οι υπέργειοι μαύροι πλαστικοί σωλήνες, που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε πεζοδρόμια και κοινόχρηστους χώρους, προκαλούν σοβαρά ερωτήματα για την ποιότητα του νερού, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες όπου η θερμοκρασία του νερού που φτάνει στις βρύσες των σπιτιών είναι εξαιρετικά υψηλή λόγω της έκθεσης των αγωγών στον ήλιο. Οι συνεχείς βλάβες και οι πτώσεις της πίεσης έρχονται να επιβεβαιώσουν την ανάγκη για άμεση αντικατάσταση των υποδομών.
Η Λαϊκή Συσπείρωση ζητά επιτακτικά από τη Δημοτική Αρχή να παρουσιάσει ένα συγκεκριμένο και δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου αντικατάστασης του δικτύου. Παράλληλα, θέτει κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την πρόοδο των εργασιών, τους λόγους των αλλεπάλληλων παρατάσεων και την ύπαρξη ελέγχων ποιότητας για το νερό που καταναλώνουν οι δημότες. Η παράταξη καλεί τη δημοτική αρχή να εγκαταλείψει τις πρακτικές πίεσης και να εστιάσει στην ουσιαστική διασφάλιση της δημόσιας υγείας και της απρόσκοπτης πρόσβασης των νοικοκυριών στο καθαρό νερό.
