Στο επίκεντρο της πρόσφατης ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Ηγουμενίτσας βρέθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα των δημοτών, με έμφαση στις υποδομές της ΔΕΥΑΗ. Οι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις σχετικά με την πορεία των έργων και τον προγραμματισμό που έχει τεθεί σε εφαρμογή για τη διασφάλιση της ομαλής υδροδότησης σε όλες τις δημοτικές ενότητες.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στα έργα που αφορούν το Δρέπανο, μια περιοχή με αυξημένες απαιτήσεις υποδομών, όπου η ανάγκη για αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης παραμένει προτεραιότητα. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, αναλύθηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΔΕΥΑΗ, καθώς και οι παρεμβάσεις που απαιτούνται για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων που επηρεάζουν την παροχή νερού στους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της περιοχής.
Η διαδικασία της λογοδοσίας αποτέλεσε βήμα για έναν ουσιαστικό διάλογο, όπου τέθηκαν ερωτήματα για το χρονοδιάγραμμα των έργων και τη χρηματοδότησή τους. Η δημοτική αρχή επανέλαβε τη δέσμευσή της για την ολοκλήρωση των αναγκαίων έργων υποδομής, τονίζοντας ότι η βελτίωση του δικτύου ύδρευσης αποτελεί κεντρικό πυλώνα του στρατηγικού της σχεδιασμού για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου Ηγουμενίτσας και την ποιοτική αναβάθμιση της ζωής των πολιτών.
