Σε μια κίνηση ανθρωπισμού και κοινωνικής ευθύνης προχώρησε ο Δήμος Φιλιατών, αναλαμβάνοντας πλήρως τα έξοδα ταφής ενός άπορου συνανθρώπου μας που απεβίωσε στα Πηγαδούλια. Η απόφαση αυτή ελήφθη από το δημοτικό συμβούλιο, καθώς δεν υπήρχε άλλη οικονομική δυνατότητα για την αξιοπρεπή κηδεία του εκλιπόντος, αναδεικνύοντας τον κρίσιμο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στη στήριξη των πιο ευάλωτων πολιτών.
Το περιστατικό αυτό έρχεται να υπενθυμίσει τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης που αντιμετωπίζουν πολλοί συνάνθρωποί μας, οι οποίοι συχνά στερούνται ακόμη και τα βασικά αγαθά. Είναι αναγκαίο να υπάρξει έμπρακτη κοινωνική αλληλεγγύη και μέριμνα, όχι μόνο για τις διαδικασίες μετά τον θάνατο, αλλά κυρίως για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων όσο βρίσκονται εν ζωή, προλαμβάνοντας καταστάσεις απόλυτης εξαθλίωσης.
Η ουσιαστική προσφορά προς τον συνάνθρωπο προϋποθέτει τη μετάθεση του ενδιαφέροντός μας από το εγώ στο εσύ, καλλιεργώντας μια ετεροκεντρική στάση ζωής. Μέσα από την κατανόηση και την αγάπη, μπορούμε ως κοινωνία να αποτρέψουμε το αίσθημα της εγκατάλειψης, αποδεικνύοντας ότι η συλλογική μας δύναμη είναι ικανή να προσφέρει λύσεις εκεί όπου ο καθένας ατομικά ίσως αισθάνεται αδύναμος.
