Την άμεση ανάγκη ολοκλήρωσης των διαδικασιών για την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών σε 57 πρώην εργαζόμενους της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Θεσπρωτίας έθεσε στο επίκεντρο ο βουλευτής Θεσπρωτίας, Βασίλης Γιόγιακας, μέσω κοινοβουλευτικής ερώτησης που κατέθεσε προς τους αρμόδιους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Εργασίας. Οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε καθεστώς αναμονής για περίπου δώδεκα χρόνια μετά τη λύση των συμβάσεών τους, παρά το γεγονός ότι έχουν δικαιωθεί δικαστικά.
Ο κ. Γιόγιακας αναφέρθηκε ειδικότερα στην πρόσφατη δικαστική απόφαση του Εφετείου Κέρκυρας, η οποία απέρριψε ως απαράδεκτες τις ανακοπές που είχαν καταθέσει το Ελληνικό Δημόσιο και ο e-ΕΦΚΑ κατά του πίνακα κατάταξης των πιστωτών της υπό εκκαθάριση ΕΑΣ Θεσπρωτίας. Με την παρέμβασή του, ζητά σαφείς απαντήσεις για το εάν πρόκειται να συνεχιστούν οι ένδικες προσφυγές από πλευράς Δημοσίου και φορέων, αλλά και για τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν τη διανομή των διαθέσιμων κεφαλαίων στους δικαιούχους.
Καταλήγοντας, ο βουλευτής τόνισε πως η συγκεκριμένη υπόθεση αποτελεί μια διαχρονική εκκρεμότητα που επηρεάζει άμεσα δεκάδες οικογένειες της περιοχής. Υπογραμμίζοντας την κοινωνική διάσταση του ζητήματος, ο Βασίλης Γιόγιακας κάλεσε την πολιτική ηγεσία να εξετάσει κάθε πρόσφορο μέσο, ώστε να επισπευσθεί η διαδικασία εκκαθάρισης και να λάβουν επιτέλους οι πρώην εργαζόμενοι τα χρήματα που δικαιούνται από την εργασία τους.
